Klacht indienen

Klacht medewerker/bestuurder

  • Laat het ons weten als u een klacht hebt over het optreden van een medewerker of bestuurder
  • Het geeft de gemeente de kans uw klacht op te lossen en de dienstverlening te verbeteren 
  • Omschrijf de klacht en tegen wie
  • Binnen 6 weken krijgt u een reactie van de gemeente

Klacht over uitvoering Wmo, Jeugdwet, Minima en Schulddienstverlening

De gemeente heeft de taken op grond van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo), Jeugdwet, Minima en Schulddienstverlening onder gebracht bij de Peelgemeenten. Klachten over de uitvoering van deze taken kunt u indienen bij de Peelgemeenten.

Uw klacht indienen kan:

  • mondeling: bij Linda Ceelen (klachtencoördinator) via tel. (06) 14 76 04 18. Mondelinge klachten worden direct opgepakt
  • per email: info@peelgemeenten.nl ter attentie van Linda Ceelen met dit klachtenformulier (PDF, 70 kB) 
  • per post: Peelgemeenten, Postbus 3, 5750 AA Deurne ter attentie van Linda Ceelen met dit klachtenformulier (PDF, 70 kB) 
  • U ontvangt binnen 6 weken schriftelijk bericht

Andere klachten

  • Voor klachten over de plannen van de gemeente gelden andere inspraakregelingen
  • Klachten over de politie of woningbouwvereniging dient u bij deze organisaties zelf in, zij hebben een eigen klachtenregeling

Heeft u een andere melding of klacht?