Dienstverlening

Centraal in onze kijk op dienstverlening staat dat we deze zo toegankelijk, begrijpelijk en gemakkelijk mogelijk voor u inrichten. We vertellen graag hoe we dat doen en wat u van ons mag verwachten. 

Het dienstverleningsconcept van gemeente Someren richt zich op: 

  • Alle diensten en producten die wij bieden
  • De kanalen die we bieden om contact met ons te krijgen
  • Het proces van eerste contact/aanvraag tot en met de afhandeling 

Focus op vijf pijlers 

Als gemeente zijn wij er voor iedereen die in Someren woont, werkt, leeft of verblijft. Om u optimaal te helpen zodat u ook echt tevreden bent, hebben wij onze kijk op dienstverlening vertaald naar vijf praktische pijlers. Daar gaan wij de komende jaren aan werken om ze naar het gewenste niveau te brengen. Dat doen we niet alleen. Dat doen we graag samen met u. 

Deze vijf pijlers zijn: 

  • De basis op orde
  • Toegankelijk en in verbinding
  • Optimaal digitaal
  • Simpel en gemakkelijk
  • Transparant 

We lichten graag per pijler toe wat het inhoudt en wat u van ons mag verwachten. Dit kunt u terugvinden in het dienstverleningsconcept. Als u interesse heeft om het hele dienstverleningsconcept te lezen, dan kan dat in dit document (pdf, 2.253 kB) .

Vragen of opmerkingen over het dienstverleningsconcept? Mail naar gemeente@someren.nl of bel (0493) 494 888 en vraag naar de projectleider Dienstverlening.