Openingstijden en contact
- Telefoonnummer: (0493) 494 888
- E-mail: gemeente@someren.nl
U kunt alleen op afspraak terecht in het gemeentehuis. Voor alle aanvragen van paspoort, rijbewijs, uittreksels moet u een afspraak maken. Voor het afhalen hoeft u geen afspraak te maken.
Kijk eerst even of een bezoek aan het gemeentehuis nodig is. Misschien kunt u het zelf online regelen zonder afspraak? Een afspraak maken kan ook telefonisch via (0493) 494 888. Houdt u zich tijdens uw bezoek alstublieft aan onze huisregels.
Openingstijden gemeentehuis
Maandag t/m donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Maandagavond (Publiekszaken): 17.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur
Telefonisch bereikbaar
Maandag t/m donderdag: 9.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur
Openingstijden Publiekszaken
Hier kunt u op afspraak terecht voor o.a. reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels, verklaring omtrent gedrag en verhuizingen. Tijdens de bouwvak is er geen avondopenstelling
Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 12.00 uur
Maandagavond: 17.00 - 20.00 uur
Adressen
- Gemeentehuis: Wilhelminaplein 1, 5711 EK Someren
- Zwembad: Witvrouwbergweg 18 Someren
- Milieustraat: Holberg 2, Someren
- Gemeentewerf: Van Kuppenveldweg 3, Asten
Berichtenbox
Wilt u post van de gemeente digitaal ontvangen? Dat kan met de Berichtenbox van MijnOverheid.
Verzoek om informatie
In de Wet open overheid (Woo) staat dat iedereen overheidsinformatie kan vragen over (de voorbereiding en uitvoering van) beleid van de gemeente. Is die informatie nog niet openbaar beschikbaar maar wel vastgelegd? Dan kunt u die informatie opvragen door daarvoor een verzoek in te dienen: een zogenaamd Woo-verzoek.
Betalingen aan de gemeente
Per kas: afdeling Dienstverlening van 9.00 - 12.00 uur.
Per bank: Bank voor Nederlandse Gemeenten, rekeningnummer IBAN: NL56 BNGH 0285 0079 47
Gemeenteraad
U kunt op verschillende manieren in contact komen met de gemeenteraad.